en ny adapter.

jag har en ny adapter, yeayyyh!
nu kan jag äntligen ladda datorn, känns verkligen super!


familjenfamiljen, jag vill skypa imorgon, min dator är LITE dålig för det, men vi prova.
ni får vara uppe vid datorn mellan 13 och 14 imorgon (ER TID), så ringer jag er (:


jag har ingen hemlängtan, inte på det sättet, men det känns tomt, väldigt tomt.
att leva med främlingar, man vet inte riktigt hur man ska bete sig eller när man är ivägen liksom?
men man kommer väl snart in i det och förhoppningsvis känns det inte så tomt när man skaffat sig lite vänner, redan pratat med Alexandra idag, får väl hitta på något, hon kom förra veckan! (:
ny mobil ska min värdfamilj också ge mig, förra au pairen råkade hälla vatten över den! så den är lite halv krasslig.

Men nu ska jag hoppa in i duschen, får se vad som händer här ikväll (:

det är förresten en SJUK värme här, jag förstår det inte, 35 grader tror jag!
städpersonalen kommer fan 3 gånger i veckan? hur sjukt är det!

jag: era hus är ju gigantiska
värdmamman: tycker du? .. vi har ju inte ens kört vid sjön, DÄR ÄR DET STORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback