downtown.


Idag åkte vi in till Chicago och strosade runt.
det är så äckligt varmt att man knappt orkade, hade gärna slappat på stranden hellre.
men fint var det åtminstone! kommer lite bilder här under.

har haft minst 6-7 planer ikväll, men alla ska på hemmafester och sova över, ta tåget hem imorgon osv.
och jag känner mig inte så jätte säker på det riktigt ännu.
Kanske evelina snart kommer över och plocka upp mig (om dom hade plats i bilen)
förhoppningsvis har dom det, känner inte för att sitta hemma riktigt.





det var lite det.
men om 15 min kommer Evelina (snabba puckar här)

jag gillar min kontaktperson skarpt, hon är så snäll och bryr sig så mycket, en applåd för det

Kommentarer
Postat av: Evelina - au pair i Chicago

haha, ja här är det inget slöande. Jag är inte van heller men det blir man när folk ringer och säger att dom kommer och hämtar en om tio min. :P haha

2010-08-29 @ 07:49:40
URL: http://evelinaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback