det börja närma sig.

min personliga almancka dimpte ner i brevlådan idag, dom sa det skulle ta 2 veckor.
tog max 1 vecka, kalla jag bra service det! - bra och snygg är han också.
hade glömt bort helt och hållet vilken design jag hade gjort på framsidan (pillade på dom ett tag, ville ha alla nästan)
så man blev ju roligt överraskad.

var på banken och sa till jag ville växla dollar, min knepiga bank behövde veta det 14 dagar innan.
så nu kan jag hämta dom den 17 aug, tänkte först ta 16, men då sitter jag i Göteborg, hade blivit LITE svårt.

nu blir det jobb i 2 nätter, sen ledig 4 dagar.
under de dagarna ska jag hinna med
onsdag - Växjö med mamma, försöka köpa alla presenter till familjen, dra bort till David och dra how i met your mother 5 säsonger av det, eftersom han åker till USA på fredag.
torsdag - åka till kristianstad IGEN och träffa marie (:
fredag - ha mitt avskedshejrå
lördag - SOVA!

kan inte ladda upp bilder på denna skitsidan heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback