28 augusti.

mamma och pappa ha försökt få igång skype för livet nu, men ljudet är ju helt väck!
så dom ringde på mobilen istället, var hemskt skönt (:

allting känns så himla konstigt här borta ... känner mig så ensam.

även igår när jag var ute med tjejerna så var jag ensam, familjen är så himla fina på alla möjliga vis, men jag känner att au pair grejen inte är min grej, jag vill inte jobba som det .. men jag vill inte heller åka hem till Sverige, det har jag ingen lust med, har ingen hemlängtan på det sättet.
jag har inget att göra i sverige, inget jobb och Ronneby är så trist .. men ska man stå ut med ett jobb man REDAN känner att det kommer bli så jobbigt? bara för att man inte ha något annat att göra.
jag tänker inte vara en av dom som bara gå hemma och ligger framför soffan.

jag kom in på journalist-linjen och jag tackade nej, det är redan försent, något annat finns där inte.

Men det är klart jag inte ska åka hem redan imorgon liksom, jag ska ge detta en månad eller fler.
känner jag fortfarande samma så kan man alltid åka hem, även om jag inte vill.


Kommentarer
Postat av: Louise

men maaaaalin! Jag tror du kommer in i det, tror du kommer tycka det är kul. Det är fotbollsungar ju, skitkul :D Dessutom jobbar du väl inte hela tiden? Bra att du ska ge de nån månad iaf, för sen tror jag du kommer älska det! :)

2010-08-28 @ 17:23:24
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Sara Ellström

åååh,du som har sett fram emot detta så länge! Kämpa på, det är nog alltid jobbigt i början, men jag tror det släpper så fort du kommer in i lite rutiner! :)

2010-08-28 @ 23:46:35
URL: http://saraellstrom.webblogg.se/
Postat av: sigrid

Gee det ngn månad. Tråkigt att du känner så redan, coh du har inte börjat jobba ...!



När börjar du förresten?

2010-08-29 @ 05:24:51
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: cassandra

Åh vad trist att du känner så, men ho du som gått och längtat så länge!!hoppas det blir bättre! :)

2010-08-29 @ 07:08:54
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: Jocke

Malin visa nu att du är min syrra !!!

Som alla säger så ge det en minst en månad.. Iaf tre så lovar jag med att allt kommer bli bättre när du väl får lite rutin på allt..

Alla jobb är inte så roliga. Det var väl inte så kul på Tarkett kan jag tro men du hade väl iaf lite kul efter arbetstid som gjorde att det löste sig.

Jag ska fixa skype imorgon så kan vi prata om det

2010-08-29 @ 11:34:44
Postat av: Ida

Jag känner lika dant hörru!

Antar att jag inte är van ännu.. men jag tror man måste ge det lite tid :-) och som du säger åker man hem har man iallafall testat på det, det är modigt av oss att åka iväg .. många snackar om det men FÅ göre.. :-)

2010-08-30 @ 07:42:24
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback