17 augusti.

onsdag: jobba fram till 14:00, hämta min bror och umgås, träffa min älskade pojkvän.
torsdag: jobba fram till 14:00, klämma in en sista fika med koskenkorva och träffa fredrik, OFC!
fredag: har en hel dag med fredrik, ut och äta osv (om jag inte behöver jobba)
lördag: träffa sara och sofia, äta blåbärspaj och hjälpa mig packa, träffa farmor, kusiner och hela högen.
söndag: träffa sara en snaabbis! packa det sista, och umgås ihjäl mig med fredrik som sover här!
måndag: dra till flygplatsen med mor,far, jocke och fredrik!

så ser det ut, min sista vecka i Sverige.
men jag har känt mig så pressad på något sätt, som att 1 år är FASTSTÄLLT, jag har alltid tänk: om jag inte trivs och allt gå åt helvete, måste jag stanna där .. men så ringde Ebba nu ikväll (vi åker tillsammans från Kastrup)
och sa att hon hade pratat om detta igår, går allting skit, kan man alltid komma hem, en flygbiljett direkt och man är hemma på 1 dag, så gå allting skit och jag inte trivs så kan jag alltid komma he
m - det är dock inget alternativ, jag vill vara där, men det går.

men jag är envis, - hade inte fredrik funnits så hade jag varit kanon glad all the time, JÄVLA FREDRIK!!! vad du ställer till (; men det är inget alternativ att lämna den där karln, han är mitt allt (:



Kommentarer
Postat av: Molly

svar: haha, ja dom är underbara! Har en missisipi, alaska och pennsylvania också, hah. Inte lika coolt dock.



jaa, jag ska nog det. känns som miljoner saker som ska bestämmas, fixas och ordnas bara.

2010-08-17 @ 22:58:55
URL: http://everytiime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback