svar från au pair - nytt pass - ingen tbc.

TBC hade jag åtminstone inte! (y)
hämtat ut mitt nya pass också, jag ser inte lika galen ut som jag gjorde på det förra - det är ju ett plus, då kanske amerikanarna släpper in mig? (:

"min" familjs au pair har svarat nu
med ett "I'm sorry, I'm not much of a email person"
hur man nu inte kan vara det när man är 20 undra jag då?

anyway, hon berättade om hur mitt schema typ kommer att se ut.
varje vardag börja jag runt klockan 15:00 .. alltså sovmorgon jämt, och sluta runt 19-20
förutom tisdagar (tror det var tisdagar) då hade föräldrarna nåt möte ganska ofta, så då brukade det blir till 9.
och på fredagar slutade man tidigare, men ja ett litet huhm om hur det kan ser ut (:

Men det är sånt man får ta, lite senare kvällar när man ha äldre barn då alla gå i skolan.
har man "små" barn så blir det ju att vissa jobba fram till lunch sen ledig till typ 3? och inte så sena kvällar, och har man bara barnen hemma så blir det ju knappast sena kvällar.

till helgen skulle hon skicka bilder på rummet osv, men jag ha ju väntat 3 veckor på ett svar från henne, så bilderna kanske kommer i Juni? (;

nu är det helg, det är sista april = Valborg, ikväll blir det utgång på Fridace, skulle blivit Harrys, men vi kör på Karlskrona istället ... det blir nice det (y)

Kommentarer
Postat av: Elin ♫ ☮

Hej, jag har också tänkt att åka som aupair till USA och det skulle vara kul att få kontakt med andra svenskar :D Börjar du bli nervös än? :D

2010-04-30 @ 12:58:54
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback