Matchning nummer 7

 

när man minst anar det så dyker det ner en matchning i mailet.
en familj från New York, från North Salem för att vara exakt, lite mindre än en timme från Manhattan.

en tjej på 3 (blir 4) och en pojke på 5 (blir 6), som älskade baseball och fotboll, och tjejen älskade att prata, SO DO I! haha.
mamman frågade mig hur jag kände med att ha en hund i huset? för dom tänkte skaffa en innan jag kommer isf, HAHAHA JAAA I LOVE DOGS!!! - men hon ska ringa mig imorgon iaf (:
och detta är faktiskt första familjen som berätta hur mycket som helst om barnen, haha.

hon var väldigt imponerad av min ansökan iaf (;
dom skickade även med tusen bilder, och pappan verka vara italiensk ;P

skrev ett mail till mamman om att jag älskade hundar och att hon kan ringa runt 6 imorgon och om dom haft au pair förr, hon svara: ÅHHH vad bra att du inte redan är matchad, var så orolig över det!! vi har en au pair nu, så vi är gamla proffs på detta (;

hahah
(tror inte Chicago mamman kommer höra av sig nåt mer dock, kändes mest bara så.
lite synd, hade varit kul att prata nån gång till kanske, but thats life (:


Kommentarer
Postat av: sigrid

Graaattis! Woohoo.. längtar tills i kväll när vi får se vad de sa i tele :D

2010-04-06 @ 08:02:46
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Tinde

ja det är precis den matchningen jag haft :) kan inte du adda mig på msn så vi kan prata aupairprat haha?



jag tyckte jättebra om familjen!! du ska få bilda dig en egen uppfattning om dem så säger inte mer än så :)

2010-04-06 @ 16:00:54
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback