Kanelbullensdag.

vi har inte gjort några såna, däremot gjorde vi negerbollar - GUD FÖRBIDDE NÅGON ATT SÄGA SÅ!
hela england stod still då jag sa det där namnet, FY! - herregud så känsligt. - trodde seriöst alla skulle döda mig när jag sa det ordet, fick snabbt säga att många säger Chokladbollar också ....... men dom trodde ju jag menade pungkulor, inte bollar .. jävla britter.

jag hittade pärlsocker ta mig fan, som jag tog med mig i Februari, vet inte om sånt kan blir gammalt? nåväl.

vänta fortfarande på svar om jag kan åka till Briitta eller inte.

Jag: fått något svar ännu?
Cathy: nej gud förlåt .... måste terra dom.
Jag: nej men inte ditt fel ju.
Cathy: nejnej, men jag är ju engelsk, jag måste säga förlåt.

sov alldeles för gott inatt btw - och imorgon blir min dödsdag, helt klart.
kommer har ungarna från 13.30 - 17.30 .................. WAH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har problem med skype kom upp en ruta med att något är fel dom skulle skicka nåt medelande.Är allt bra annas kram mamma

2011-10-04 @ 19:06:36
Postat av: malin

Ja men lilla mamma, så står det ju bara att dom ska - dom skicka inget meddelande, vad var felet?

2011-10-04 @ 19:58:11
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback