london i Juni?

alan - han planera det mesta, han ar ingenjor och bygger typ skolgardar/skolor, tagstationer, stadiums osv.
nu har han byggt fardigt Victoria (tagstationen i London) - inte han som bygger, utan planera hur allt ska se ut och bestammer hur allt ska vara - vilket ska firas med att dom far bo pa hotell i london och ga pa fest den 17 Juni.

min vardfamilj ha inte gjort nagot sant sen barnen foddes, och den nya aupairen kommer den 15 Juni.
och ska da bo med dom pa hotell och sitta barnvakt pa kvallen, vilket blir da att cathy missa halva grejen for hon kan inte lata nya aupairen lagga barnen sjalv efter 1-2 dagar med dom ... och jag sag hur ledsen hon blev att hon ska missa att Alan bli firad och att dom antligen kan fa en kvall liksom.

Sa jag sa att om jag inte borjat jobba da, sa kommer jag flyga in for ett par dagar och sen lagga ungarna den kvallen, dom betalar saklart hotellet och allt, och sa tankte jag att jag kan komma 2 dagar innan och sen stanna helgen dar med dom! - och det var sjukt och se hennes reaktion, hur overdrivet glad och lycklig hon blev over de.
Men jag skulle meddela nar jag vet allt om sommarjobb! - sa ja det ar inte helt omojligt helt enkelt.
men efter allt dom stallt upp for mig och gjort for mig har pa min tid, sa kanns det inte mer an ratt att lata dom tva far en liten kvall och bara njuta liksom!

plymouth it is i helgen! lordagen dock, VI SKA AKA VID 9 !! borjade nastan grata.
cathy sa att vi barn kunde fa sova i bilen, hahaha!
imorgon SKA datorn in, vi blev lite oense om tiden har, men killen ska ringa imoronbitti och bestamma sig!

imorgon ar det halva april ............ aaaahmen gud fort de gar. SKONT MED HELG DOOCK !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Dem förtjänar verkligen den helgen! och dem har sån tur som har dig, DU är en stjärna!! <3

(Lycka till att sova om cathy ska köra) haha ;)

2011-04-15 @ 00:08:14
Postat av: malin

haha om alan ska med, fa inte cathy kora ;) hehe! loove

2011-04-15 @ 10:24:14
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback