hello 2017

Men då var det 2017 redan. 
2016 försvann i en jävla fart. Som alla år nu för tiden. 
 
Mycket har hunnits med detta året, samtidigt som det känns som om jag inte fått något vettigt gjort. 
Bangkok, Koh Tao, Rom, Budapest, Lofoten, Abisko, Paris, Gdansk - Osäker på om jag glömt nåt? Men resor var jag relativt flitig på. Jag började däremot redan tidigt på året blir rätt så trött på skåne och på samma jobb. 
Jag trivs med mina kollegor, helt klart. Men vantrivs med tiderna. Tanken växte mer och mer att det nog är dags att lämna skåne och så blev det; På Söndag flyttar jag och byter miljö igen. 
Jag och min pojkvän har fått oss ett hus, på landet. Med djur och skog som natur. Och herrejesus som jag längtar. 1 Februari är det vårt. Och istället för jobb blir det plugg. Jag ser fram emot allt. 
Så Belgrad blir framflyttat till en Mars weekend istället. Jag jobbar ju trots allt fortfarande på flygplatsen så förmåner med att flytta mina resor hejvilt har jag fortfarande, vidare får mina kollegor göra det åt mig, hehe. 

Början av året började med en resa till Stockholm och min abisko-tjej. Fantastisk weekend. 

Weekendresan i Gdansk var rent för magiskt.
Hilton mitt istan är till att rekomendera, för helvete vad fantastiskt det var. Vi lämnade knappt hotellet. 
Endaste minuset var att där inte fanns bubbelpool eller någon form av varmare bad. Men allt kan man inte få.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback