29 Maj.

ÄNTLIGEN!!!! Nu har jag internet igen efter 28 dagar utan. 
det har blivit många långa dagar på skolan för att hinna med allt plugg. 
Nu har jag ifs en inlämning dagen till ära ... istället kollade jag på Breaking News med F&F. Mycket att ta igen så att säga: men det kommer. Jag har då aldrig lämnat in nåt sent. 

Nu närma vi oss slutet av den är utbildningen, på torsdag gå vi ut med flaggan i topp. 
Efter att jag kom hem från England har de blivit fasligt mycket jobb, tidiga morgonar, långa pass i skolan.
Från den 4 Juni jobbar jag 12 dagar i streck tills jag tagit TRE välförtjänta lediga dagar för att bege mig till blekinge utan plugg, utan jobb, utan ingenting för att återgå till en hektisk sommar. 
De tre dagarna kommer bli mina första tre dagar på faktiskt flera år där jag slipper plugga och tänka på jobb. WOOPPWOPP!! 

förövrigt börjar min lägenhet liknar ett hem, thank god! Lite tavlor måste upp och gardiner så har vi det snart!!
Kommer inte värmen till detta jäkla land snart så blir jag tokig!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback