SNART APRIL!!!

febern höll sig inte i länge, men förkylningen var mig en envis jävel. 
Flygplatsen är verkligen skit kul, alla är goa, alla passagerare är goa, ja men allt helt enkelt.
Det flyter på bra minsann. - första dagarna var en massa tester, säkerhet blabla.
Men nu är det bara incheckning, boarda, lost and found etc. och, if i may say, är jag jävligt snabblärd så det GÅR som på räls. 

helgen som var fyllde vår älskade Sara 25 år så hon ställde till med en jävla fest i Trelleborg. 
Vi hade svinkul och som vanligt med vårt "gäng" så spåra det kolosalt mycket. Love it. 
Det är som att vi måste överträffa oss efter varje gång.

denna veckan har vart hysterisk med t.ex jobb 02:30 till 14:00 och därefter skola 4 timmar... 
Men snart är det påsklov och den spenderas i blekinge. - det behövs! ska bli förträffligt fint. 

Förövrigt var jag på intervju med STS ett par dar efter Berlin. Och idag fick jag besked om att de fick ett jätte bra intryck av mig och erbjöd mig en tjänst i England i Sommar ... Jag ska bestämma mig idag och ta reda på liiiiite. 
Tarkett ringde mig också igår och frågade varför jag inte sökt jobb och att jag kom upp som önskemål, fick snällt tacka nej och fick ett "va fan, nu blev jag ledsen" tillbaka ... det är kul och vara eftertraktad. 

Nu ska jag sticka till flygplatsen!! Ha en trevlig helg, min består av jobb. 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback