Berlin 2015.

Berlin vart minsann magiskt. Vi hade det RIKTIGT svinkallt så nu ligger man i feber och förkylning.
men vi hade det också RIKTIGT svinkul (trots att jag som mycket riktigt, tröttnade på allt folk)

Vi har vandrat i Hitlers fotspår, i alla judars fotspår, i öst och väst berlin. 
vi har åkt limotur, festat satan, kollat på Hertha - Schalke, ätit bröd konstant och förstått till 100% en tysk konversation, åkt upp i Berlin högsta byggnad och pissat ovanför hitlers bunker. - Bara en sån sak. 

Och med det säger jag tack och adjö till skolan - imorgon börjar min tid på flygplatsen. 
läxor kommer dyka in och examens arbete kommer jobbas på, MEN någon skola förens mitten/slutet på Maj blir det då inte. HEJA! Det ska bli riktigt skönt faktiskt. behövs verkligen något annat nu. 
- så får helt enkelt blir frisk tills imorgon (tog mig en dag hemma idag dessutom) 
Vi hörs när vi hörs kompisar!!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback