26 Juni.

brukar har en viss person som klaga på mig när uppdateringarna varit sega. Inte denna gången dock så idag ska jag överraska. 

inte för att här händer ett skit mer än att jag bor på jobb mer eller mindre. 
Jag saknar inte skolan ett smack, det är SÅ skönt och fritt att bara jobba. Komma hem, och inte ha plugg. HALLELUJAAAAH!! 

Jag var hemma för 2 helgersen och bara mös till det. - det behövdes kan jag tala om. 
Det blev dock kanske lite väl för kort, så därför har jag tagit mig 4 dagar i Juli till att spendera hemma för att hinna med allt och bara njuta av älskade blekinge under sommaren. 
I Juli händer här lite mer dessutom, vi ska fira jocke som fyller 26, två gånger t.om. och minst men absolut störst, så kommer Sofia ner och vålgästar mig. 

What else is news: Jo jag har sökt till polishögskolan. vi får väl se hur det går där. Allt är åtminstone inskickat så tror jag man hör något av dom först i Augusti igen för lite tester osv. Lång process. 

däremot så börjar det klia i fingrarna på att resa. Nu var jag förvisso iväg både Mars och Maj. (Tyskland,England)
Men det räknas ju inte! Jag har två destinationer jag hade velat köra lite weekends på i sensommaren/höst. 
Budapest i Ungern eller Paris. SEN en vecka i dubronvnik hade inte vart fel det heller. 
Man blir lite restokig på flygplats. Man kommer liksom till att sätta fötterna på planet, sen får man vända. 
Det är tufft. så tufft när regnet piska mot bryggan till flygplanet och alla andra är glada för en vecka i Spanien etc. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback