2015.

Nytt år, nya möjligheter? - eller nya problem att skapa även detta året? - vi får se vilket det blir. 
nya äventyr blir det ändå alltid, oavsett. så trött på det där "iår ska jag banta, vara snällare och spara mer pengar" 
JA en vecka. det är bättre och inte säga nåt. - Jag tar det som det kommer ja, det är bäst. 

Nu är man back in business i Malmö igen. i ny lägenhet. FANTASTISKT!
fina mamma och pappa hjälpte mig att flytta (igen). och nu är det färdigflyttat.
nog för att jag redan idag var tillbaka till värnhem och mös med ebba i "min" gamla lgh. 

Nyår var super. Malmö är dock livsfarligt på nyår, i gotta say. sista gången jag firade det istan kan jag ju tala om. 
Jag och derry har spenderat dagen på emporia och köpt ny mac till honom, SÅ ROLIGT! var nästan lika lycklig som att jag själv fick en ny dator. 

anyway, om en vecka drar skolan igång igen. så ska vila satan fram tills dess. tror inte det blir mycket chill den här terminen, inte med både skola, praktik, jobb och fan vet allt. 
 
Derry är åtminstone nyklippt. kanske borde ta tag i det där med nu. var ju Juni sist. 
men nja, köpa massage är fan så mycket bättre än att gå och klippa sig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback