8 februari

Det har äntligen blivit februari och om 20 dagar är även denna månaden över, FINALLY.
Det är ju synd att man egentligen bara lever mellan April och Oktober typ. Men snart är väntan över. 
snart är vi fan där. Livet är guld värt direkt man ställer om klockan. DEN helgen är den bästa helgen i världen. 

Jag har kommit över min 24års-kris. det tog ett tag men va lugna! - den är över nu. Jag ser bara positivt på att vara 24 och att jag fortfarande är nämre 20 än 30! HEJA. 

Jag ska på intervju med STS i Mars! direkt efter Berlin faktiskt. Mars kommer vara ett HELVETE för min del. 
Mars innebär jobb med IBS, Berlin, Dusseldorf, Köln, Bonn, STS-intervju och praktik. 
vad intervjun innebär riktigt vet jag inte, men det är för deras språkledarjobb i sommar i England/Malta/Frankrike
Nu ska ju jag va på flygplatsen men om jag inte trivs där så kan det va fint med en backup. 

hur som helst; om en vecka är det sportlov. vilket vi faktiskt har. åtminstone får vi en hemuppgift så den tänkte jag faktiskt ta med mig till blekinge och bosätta mig hemma en hel vecka! - Mysigt som fan!
- inte för jag vet EXAKT vad jag ska göra under lediga veckodagar i Kallinge, mer än att springa hos farmor och äta lunch, träna och plugga. - Kallinge är ju inte ökänt för att ha as mycket "going on" en vardag! 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback