16 Februari.

Denna veckan befinner jag mig i blekinge. - På folkis har man nämligen sportlov. 
så då får man passa på att mysa med familj och vänner och varvat med lite plugg och gym.
Ronneby har ju det bästa gymmet jag vart på. Finns inget liknande i Malmö. Så jag passa på att hänga där så mycket jag bara kan! 

Det var ju alla hjärtans dag i helgen. Jocke hade frågat mig för ett bra tagsen om vi skulle fira den ihop. 
Vi bestämde sushi och en lugn kväll i soffan med melodifestivalen och choklad. Mycket riktigt blev det så... till en början. Tillslut började den ena efter den andra ringa och vi fick till en rejäl utgång. 
Det skulle ändå bli en tidig kväll för mig för klockan 09:00 skulle mitt tåg gå till Ronneby. 
Klockan 06:00 på morgonen satt vi fortfarande på Max och åt allihopa..... Malmö dör aldrig. 
Gissa om jag sov fantastiskt gott inatt? inte sovit så djupt på RIKTIGT länge. 
Men vad jag längtar till i sommar, då det är ljust när man gå hem. DET ÄR BRA SKIT! 

Men när jag stod där med alla mina nyfunna vänner i Malmö som jag inte känt mer än 6 månader så insåg jag att såhär ska jag spendera alla hjärtans dag varje år. Med alla vänner i hela världen, vare sig det är en nattklubb, en strand, en middag framför mello så ska den firas med ALLA som jag älskar. 

nu ska jag njuta av Kallinge, Ronneby och blekinge. i veckan blir det också ullared. BARA en sån sak! 

 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback