1 augusti.

Behöver jag starta med att det är Augusti och att "sommaren" hittils har varit fruktansvärt värdelös?! 
- nej ni alla vet nog. 

Men den har ju vart fin ändå på andra sätt och vis. 
Det har hunnit bli allsång i Limhamn i fantastisk solnedgång. 
En hel dag i Köpenhamn med god mat, bra vänner och en ljuvlig stad. 
Jag har hunnit besöka Höör, bara en sån sak? Varit på skånes djupark för första gången i mitt liv, OCH jag tror de lura oss, där finns bara en massa träd med bilder på djur som påstås finnas ... jag är tveksam. trots få djur på en relativt stor djurpark så var sällskapet pricken över i:et och det var väldigt skönt att komma iväg och se lite nytt. 

Augusti erbjuder ännu mer än Juli.  - den erbjuder ifs bara 5 lediga dagar från jobb. 
4 av dom kommer spenderas i Blekinge, den femte till att sova och kolla serier. 
utöver det har vi en del festivaler/marknader som dra igång, lite inflyttningsfest, en massa fikor och mys. 
dessutom innebär ju augusti oftast att skolorna dra igång vilket i sin tur innebär att alla mina älskade människor lämna nu blekinge för att bege sig till Malmö igen. HALLELULJAH!

annars kika vi på att boka Budapest 17-21 September. Jag är lite 50/50 till om jag ska med gänget eller inte.

Jag vill så gärna till Budapest MEN vi har så olika syn på hur en weekend ska spenderas ;) vi får se! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback