England here I come!

Ni som hängt med i bloggen känner mig. På resor är jag spontan. 
Flera gånger har jag fått en ide, utforskat om det är möjligt, diskuterat lite med mig själv, gärna med någon men ändå med mig själv för inom loppet av 15 minuter kommit fram till en ide och en slutkläm. 
Så gjorde jag även ikväll. 21:45 kom jag på att shit vecka 19-20 är jag ledig, jag kollar lite flyg till england, insåg HELVETE vad billigt, nästan värt och boka utan att kolla med min englandfamilj? 

Så jag bokade, 17 pund är cirka 219 kronor. - Alltså det är inget snack om saken ens. 
Men som tur var så kunde ju Cathy och hela familjen ta emot mig med öppna armar (som typ alltid)

 
Jag är värd den resan! Det känner jag i benmärgen. 
två årsen jag såg mina tjejer och familjen, det är för länge. en veckas semester och mys innan verkligheten dra igång ordentligt med jobb och slutkläm på skolan! Inte ens ett pass har jag MEN det ska jag väl ordna fram. Den skiten går ju ut nu i April, olägligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback