4 april.

Nu jävlar, nu är det April. Nu börjar livet igen.
klockan är framställd, det är ljust, knopparna börja ploppa upp även om Aprilvädret varit rätt schizo än så länge

Jag tackade nej till en sommar med STS (tyvärr) och jag tackade nej till en sommar på tarkett (hurra). 
chefen på flygplatsen kunde nämligen erbjuda mig 100% fram till November. Det känns mest rätt just nu. 
Jag trivs ju inte magiskt bra i Malmö, misstolkar mig rätt, jag älskar varenda människa i malmö och allt vad malmö erbjuder, men jag HATAR att bo mitt i Malmö och speciellt där jag bor nu. Men det får väl vara sådär lite nu helt enkelt. - Jag har hört mig för lite om att göra en säsong med Ving efter November och jag har hittat rätt så bra kontakter för att kunna snacka gott om mig där inne. Det hade väl vart nåt? Jag och thailand ett halvår etc? 

Nu befinner jag mig i blekinge och myser med alla vackra människor. 
åker tillbaka på Måndagkväll för lite utbildning på flygplatsen på tisdag .. suck, hade åkt onsdag annars. 
MEN på fredag kommer Sofia ner till mig i Malmö, kommer blir magiskt att spendera hela helgen ihop med shopping och tävlingar. 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback