13 September.

äntligen helg. Jag älskar helgerna! 
vi har haft två lugna dagar i skolan/kvällar hemma. Jag njuter till fullo för jag vet det inte kommer vara länge. 
Vi har dragit igång med ett nytt projekt, MFF - Champions league. Outgoing tourism. Jag älskar ju fotboll så glöden finns ju med. allt är såklart också på engelska i denna utbildningen. ett litet mini projekt MEN vi har kommit långt får jag nog säga. 

I torsdags kom Alvesved ner och hälsade på, min fantastiske tjej. 
vi gick runt halva malmö innan vi satte oss på Möllan och drack vin och mötte upp Derry. 
Sån underbar torsdag det blev, få förunnat det där. 

Idag väntas lite jobb, usch. vill egentligen inte men what to do ungefär. man behöver ju pengar som fattig student och det är ju inte ett långt pass idag, KANSKE just därför det känns extra onödigt. Hade kanske vart mer värt om det va ett svinigt långt pass. - MAN SKA VARA NÖJD över att man både kan jobba och plugga. alla har inte den turen så jag ska icke klaga!

Nästa helg kommer nog Sofia hit, ÅH JA! min bästa vän. finally. 
saknar verkligen ihjäl mig efter damen. livet hade vart så roligt om hon hade vart här också.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback