ARRGHHH.

det här certifikatet har inte varit annat än strul. 
först skulle man få en CD-skiva. denna skulle bara funka till vanliga PC-datorer.
då fick man leta som en tok efter en sådan (då hälften har Mac) - väl hittat en sån fick man köpa en extern cdläsare då nu för tiden har ju inte många datorer detta, VAD ÄR ENS CD?! efter ett par dagar funkade inte skivan och allt skulle nu vara Online (bara detta tog tid att få inlogg till) - väl inne på Online-sidan såg ingenting ut som på skivan, man fick praktiskt taget börja om på noll. Med pressen att man bara ha 50 timmar på sig. så från en sida Offline fram till Mars då provet är, till att bara få 50h på sig. (här började man blir förbannad, RIKTIGT förbannad) ska jag påpeka det kostar pengar? - idag kom nästa nyhet: provet kommer inte vara i Mars. OK tänkte man, kanske Februari? utan om cirka 3 till 4 veckor ... Det andra provet läggs dock fortfarande i Mars. (det är två cert)

Jag hade först börjat stressa över dessa 50h men ändå känt aja ta det lugnt, repetera fram till Mars, det går bra. för att sen få en käftsmäll på "nej 7 november ska du göra provet" - SJÄLVKLART kommer det säkert att gå.
Jag är snart klar med det, (denna veckan iallafall) - Men det handlar ju inte om det? det handlar ju om att man förbereder sig hela tiden för en skiva, för offline, för online, för prov i Mars och nu prov om ett par veckor?
det är OMÖJLIGT att planera livet med dessa människor för helt plötsligt ändrar de hela systemet. 

Lite positivt att man har det överstökat iallafall, man får ser det så. 
Så det blir inga pluspoäng till ProNordic. - det kan jag tala om. 

Ville mest avreagera mig på detta! - så när jag kommer hem, det får vi se. kanske inte passa sig så bra nu.
MEN VEM VET?! imorgon kommer ny info om att provet är på fredag?! siiiideeeet vet man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback