6 okt.

Oktober ja. 
Jag vet inte ja, det känns som början på September ibland.
extremt varma dagar (för att vara oktober då) men jag älskar det.
Jag börjar gillar hösten. Hösten har ju en tendens i Sverige att bara gå över på en dag.
Speciellt i södra Sverige då allt bara blåser bort och så är det grått på en kvart överallt. 
Jag kommer aldrig gillar den mer än våren och sommaren DOCK! - den ligger fortfarande i lä. för efter höst kommer vintern och jag på riktigt HATAR vintern. 

inte ett skit har hänt sen sist, mer än att jag pluggar på. vi kommer inte vara i skolan förrens vecka.45.
Känns lite tråkigt för behöver mina rutiner och jag är trött på certifikatet också.
Men hinner man färdigt till v.44 så kan man ha en veckas höstlov, DEN NI!

Visste ni förövrigt att det är en 4-timmars bilresa (cirka) till Hamburg från Malmö? - inte jag heller.
kortare än till Stockholm?! så vi tänkte ta en helg dit snart, fre-sön kanske.
Går tåg hela tiden från köpenhamn. SÅ MYSIGT! 
 
varför åker man till Oslo typ stup i kvarten? När Amsterdam ligger ungefär lika långt bort från Malmö?
Det får blir lite såna resor nu istället. mot Europa. 

Hamburg ser ju ut att vara en dröm?

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback