12 November.

tiden bara springer iväg. 
Det där amadeus-provet. vågar inte riktigt yttra mig om det ännu. - inom två veckor kommer svaret åtminstone.
VILL KLARA DET! Isåfall är jag certifierad i amadeus. AHHH såna möjligheter.

klassfesten efter provet var så jävla lyckat. fy fan vad bra klass vi är. - den är guld. 
blev lite sent för min del, ännu mer sent då man kommer hem och halva ronneby sitter i soffan och snacka skit inpå småtimmarna. - men jag älskar det, älskar Malmö. 

Nu har jag bott med mina grabbar i 1,5 vecka. Men nu är jag värnhemsbo. 
Lite seperationsångest har jag, vill inte lämna dom, samtidigt som jag vill ha mitt egna också. 
Jag har haft så himla fint med Derry och Casper. - Jag kommer aldrig kunna beskriva med ord vad Derry betyder för mig. vilken kille. sån jävla hjälte är han. i alla lägen. - Men kommer hänga här dagarna i enda ändå. kommer sakna de för mycket. 

skrivit in mig på gymmet gjorde jag i veckan också, SÅ JÄVLA skönt och ha det fixat. tillbaka till lite rutin. Love it Love it. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback