snart snart.

snart är det april? sjukt. jag minns när jag i September, Oktober och November skrev "håll ut, snart är det fan april" och nu är vi där?!?!?!? 

under veckan som gått har jag hunnit med att fika med annie, jobbat, haft ett mittseminarium som inte gav SÅDÄR mycket, idag ska vi titta på en cykel, som är innanför min budget, HURRA! hoppas den är lika bra som den låter. behöver verkligen en ordentlig kärringcykel. min har jag haft sen högstadiet så .. behöver jag säga mer?

torres har vart och klippt sig, ser inte klok ut. blev inte särskilt bra faktiskt. väldigt tussig typ. men det växer ju som tur är, han skäms som en bock och gömmer sig för oss, men det börja bli bättre nu. 
fäller iallafall ingenting <3 snart kommer Louise, SÅ trevligt.

blir lite jobb i eftermiddag men annars har jag hela fredagen frittttt, faaaab. imorgon däremot är det 12-21 och söndag 13-17. 
men april-lönen kommer vara rätt så fet. nu ska jag slå på Berg&Meltzer - det BÄSTA programet som rullar på tv just nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback