MARS!!!!

oooh, hello everyone. 
SÅ GOTT DET VAR MED TYCHOBIFF IGÅR! nästan bättre och plocka hem det då man får mycket mer sås! 
anyway, sov rätt okej inatt. Imorse kände jag mig helt ok, när jag låg ner ... vi bestämde oss för att dra till IKEA och kolla in lite skrivbord, som vi tänkt införskaffa oss. inte flera olika, utan ett SÅKLART. Men det blev bara att titta idag och mäta lite, det blev också det vi gjorde ungefär för sen blev jag svettig som fasiken, SJUKLIGT trött och yr så vi for hem igen. Jag har nog aldrig i mitt liv vart så trött som jag är idag, inte sovtrött utan fysiskt trött, varje steg är så tungt att jag orkar inte röra mig, så jag har faktiskt inte rört mig en meter på 4-5 timmar, BARA legat och vilat. - gudomligt skönt.

Carl är iväg ikväll, men min fina svärfar skrev att han bjuder på middag, melodifestival och yatzy om man vart sugen, så blir en tripp till honom ikväll, slipper man sitta helt ensam, kan man se död ut där istället. 

Jag: Men jag kan ta med mig egen dricka, så man slipper sitta törstig ikväll igen då ....
Mats: haha bra! då ses vi då!!

Jag har fått tur med en sån fin extrafamilj jag. - tänk att jag har TRE familjer? två här i Sverige, och en i England. 
eller just nu är min riktiga familj inte alls i Sverige. En är i Portugal, en är någonstans i luften påväg till Portugal, och den tredje är i luften någonstans påväg hem från Phillipinerna hem till Norge. såna svin hela högen. 

Det var allt från mig, nu blir det inga mer uppdateringar såhär tätt inpå. för imorgon är jag frisk igen, back to work och sen ska jag vara frisk FÖRALLTID!!!!!! så (okej hoppas föralltid) sååå vi hörs när vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback