22 Juni.

snart löning mina vänner. den sitter inte tokigt till kan jag tala om. 
midsommar firades i Båstad på Hotell Skansen. och vilket hotell?! det hade ju allt.
dessutom stod där champagne, jordgubbar och choklad på rummet som Carl hade överraskat med.
sen badade vi spa hela dagen, varmbad, kallbad, "mellanvarmt bad", ångbastu, torrbastu, liggstolar ut mot havet, aa fan vet allt. tre-rätters på kvällen. på morgonen efter körde vi brakfrukost, HELT gudomlig. och så avslutade vi med spa igen! Perfekt midsommar det där. 

annars har jag spenderat ett par dagar här i skåne, kommer fortsätta med det till Onsdag.
vart lite krasslig innan med feber och snorigheter, men frisknade till i det där varma badet! 
 
annars har vi funderat lite på nyår ... Ja herregud? redan? inte kloka i huvudet.
men vi har hittat resa till Chicago rätt billigt, så hotellet är bokat ... avgiftsfri bokning så inget är ju skrivet i sten som man säger, flygen var också "billiga" så vi får hoppas det ligger kvar så när det närma sig. om inte billigare.
Vore fantastiskt att få komma tillbaka till Chicago, 4,5 år senare .. Men pengar är till för att resas!! DET ÄR SÅ.

dessutom fundera jag mer och mer på det här med lärare .. byta inriktning efter ett år känns ju dumt.
Men att inte byta alls och ångra sig helt efter 4 år känns ju ännu trögare? att få hålla på med resor hade vart det ultimata, resebyrår, sätta ihop fotbollspaket? kanske jobba utomlands på fritidsresor. äh jag vet ifan. jag vet ifan hur man går tillväga heller. Men jag ska kika in på det lite mer. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback