16 Juni.

Man gör fan inte mycket när man jobbar. Jobbar, sticker hem till sofia, träna, äter, sover, umgås med killarna. någon fotboll har jag inte direkt hunnit se, lyssnat på P4 på jobb däremot, då jag alltid lyckas jobbat under de bra matcherna. Nu har jag en dag ledigt, vilket kommer innebära mycket fotboll, och kanske ett besök hos farmor för lite pannkakor?! - sen är det på det igen.
 
kollade tillbaka på vår Hawaii-resa. så magisk den var.
hur vi åkte från vårt hem, Cali, till Hawaii, för att sen åka hem till Los Angeles igen.
Och jag minns jag inte tyckte det var märkvärdigt. älskade Kalifornien var ju hem då? hem, hem, hem.
märkligt hur annorlunda livet ser ut idag än för två årsedan.
fan vad jag älskade det där stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback