10 Juni.

10 Juni. dagarna tickar på.
befinner mig i skåne igen, skönt som fan att ligga i sin säng. har min sista tenta imorgon innan sommarlovet verkligen kan dra igång. jobbat 6 dagar (gick av imorse och körde hit vid 10 för att möta upp Sanna-K och Michelle vid tolv). är så jävla trött nu att jag somnar ståendes. Men det blir bara imorgon också här för börja jobba på torsdag igen, lite trist men när midsommar kommer blir jag lite långledigt, tack&lov. 

äntligen fått umgåtts med Sofia, tränat sönder benen och armarma, sovit som en stock och samtidigt som jag jobbat har jag pluggat som en idiot. Denna gången har jag verkligen lite mer kunskap än sist, om det räcker vet jag fan inte. vi får helt enkelt hoppas så. Matematik in my heart <3.
 
fantastiskt jävla väder också?! älskar det. 
OCCCCH midsommar firas i Båstad. himla trevligt med resor!
imorgon är det 4 årsedan jag tog studenten, FYRA?! låter inte klokt. åren blir ju bara fler ifs. 

IMORGON JÄVLAR!!! HÅLL ERA SATANS TUMMAR. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback