1 Juni.

Kan inte förstå för mitt liv att det nu är en sommarmånad. Juni liksom? SÅ HIMLA UNDERBART. 
vi har vart i Ullared och tampats bland allt jävla folk, såhär efter löning och en helgdag? är vi dumma i huvudet?
Ja det kan en tycka. aldrig jag åker dit efter löning igen. vädret går inte alls att klaga på heller. love it love it. 
annars har jag suttit med hemtentan som går framåt åtminstone, heja. har jobbat lite granna och mest umgåts med min calleballe innan det blir hemfärd. Kollat min första BoIS match också, landskronas egna stolthet .. om man nu kan kalla det stolthet? jag vet inte. trevligt var det iallafall. fotboll är ju alltid fint. 

ska somna riktigt jävla gött nu, inatt drömde jag att jag satt i ett koncentrationsläger och letade efter min kudde. allt kan ju hända. imorgon ska jag försöka bli riktigt klar med hemtentan så jag kan packa heeeeela tisdagen typ.
åker ju hem till Ronneby på tisdag och Onsdagmorgon är det dags för tarkett ... faseeeeen. Jag längtar redan till de två första förmiddagarna är över. 

Ja vi hörs när vi hörs folk. lär inte uppdatera så jävla mycket under denna sommaren. 
Jag kommer antagligen jobba, jobba, och jobba. och när jag är långledig är jag här hemma i skåne. 
imorgon lämnar vi även vår älskade torres, det gör lite ont bara det, idag var vi ute i järavallen och sprang utan koppel i nån timma, jag såg BARA lycka i hans ögon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback