8 Juli.

kan inte fatta det snart är mitten på Juli? allt går lite väl fort tycker jag. samtidigt som jag längtar till jobb är över, och vi kan dra till Italien.
Jag har hunnit besöka skåne i dagarna som var, fantastiska dagar. blev många promenader i värmen, endel fotboll, och malmö. och så flertal pass på gymmet.

Det har ju blivit lite av min nya grej, hänga på gymmet. och jag trivs. 
sofia min pärla har ju visat mig en hel hög med nya övningar (roliga dessutom) och all träning har blivit så mycket roligare, vi är inte ens klara med hälften av allt jag vill lära mig och veta mer om. tur vi har ett tag kvar då.
Roligare också när man märker resultat.  Resultat i form av större muskler har jag nog inte fått ännu, men resultat i att kunna höja sig i kilo lite då och då, och det har jag redan märkt. Påtal om muskler är det inget jag siktar på, eller muskler såklart, men inte alls biffig. bara tränad helt enkelt. Biffig är nog för svårt för mig att bli ändå, då jag har en magsäck lika stor som en mus, jag blir ju mätt av en macka till frukost (och då står jag mig enda till middag)
 
Nog om det, igår efter jobb låg jag och stekte och nu idag innan jobb. kletade på en massa olja och nu ser jag minsann att här har hänt saker. TUR det ska bli stekhet på Torsdag då jag jobbar natt (y)
mina damer Alvesved och Maria kommer hem på torsdag, de ringde och skrek igår enda från Mallorca. MYSIGT!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback