Devon.

Här sitter jag, en torsdagskväll. umgåts med Annie.
vi brukar försöka få in en fika varannan vecka och det har vi nog lyckats med i ett par månader.
så himla mysigt varje gång - men för att komma till saken så har jag kollat lite flygbiljetter ... ih.
Jag fundera på i Mars innan tentor och inlämningar i April. - att kila över till mitt lilla andra hemland och besöka min lilla familj där borta i Devon. Var ju där sist Mars 2013. så vore ju fint med Mars 2014 också.
känner inte riktigt att april eller maj kommer har tiden, och sommaren brukar jag definitvt inte har tid. 
skulle vara att kanske i slutet på augusti, men tror ändå att om jag åker där i mitten på Mars, så ska jag nog kunna få ihop tentor och skit utan att stressa sönder. om så är fallet kan jag alltid plugga där lika väl som här.
däremot kanske det är bättre och ta en vecka då barnen inte gå i skolan.
håller på att diskutera med Cathy för tillfället om vad som är bäst. självklart sa hon "kom mer än en gång?!"
Vi får se lite hur det blir. ni känner mig ändå, ni vet det kommer blir som jag vill. så blir det alltid.

bild stulen från google. - hur kan man inte få lyckorrus från detta?
faktiskt borde jag nästan åka i Augusti, bara för att få uppleva den fantastiska sommaren.
men VI FÅR SE! vill ju så gärna nu.

 

Kommentarer
Postat av: Bara brittiskt

Klart man får lyckorus! Just nu är det bara vansinnigt översvämmat. :(

2014-02-08 @ 22:08:38
URL: http://barabrittiskt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback