Well hellooooo there.

11 Augusti idag.
Dagen för min intervju till skolan som jag hetssökte i början på Juli. 
Det var ju nånstans där vid midsommar jag kom på att lärare troligtvis inte passade mig, utan Turism däremot. 
Resebranschen. Dessutom hade de Certifikat inom IATA och Amadeus som jag suktat efter. plus andra lockande kurser som business, tyska, mycket praktik inom resebranschen. så jag sökte.
klassen var redan full men hon ville gärna ha mig på intervju. sagt och gott; 
om än lite sent dök hon upp, ett litet missförstånd så blev det en väldigt givande intervju.
Jag tänkte redan från början att jag är mig själv, svara på frågorna precis som jag tycker, inte svar som jag tror hon vill ha. och vi bondade direkt hon och jag. 

- skulle du säga du är morgonpigg?
- Duuuu, ge mig en cola sen jävlar.
- Varför tror du turismen lockar Sverige?
- Ja den frågan har jag med funderat på .... 

anyway, såklart skämtade jag och jag tror det gick hem ;) vi hade många bra samtal om Gaza, vad det innebär för Usa. kulturen och naturen för Sverige osv. Och för första gången kände jag bara "finally, detta är ju verkligen detta jag älskar?" För jag har kunskap och erfarenhet inom det. Fick en riktig uppenbarelese när jag satt där.
- Jag känner inte jag vill sitta på en resebyrå kanske hela livet (vilket certifikaten gör det möjligt till) Jag ser mig hellre som jobb inom Språkresor, skicka iväg kids till Bristol för att plugga engelska 3 veckor etc. eller sätter ihop fotbollspaket till England t.ex. Egentligen vill jag nog göra allt. - "slapp" dessutom någon intervju på engelska för hon antog jag kunde engelska, - vi får nog antar det jaaaaa.

MEN så sa hon "Ja klassen är ju full, den är på 20 personer... men när jag läste ditt brev så sa jag till ledningen att nej ni får göra plats för 21 iår, och efter vårt samtal känner jag verkligen att vi ska ha plats för 21 stycken iår, så du är antagen"  

Rätt så spontant blev det; om en vecka dra skolan igång. den 18:e. och två dagar efter det dra vi till Italien och på fredag slutar jag jobbet. Så jag får inget ledigt, jag lär missar endel i skolan där i början, (när alla hittar sina vänner) heheheheh! MEN jag är så satans taggad?! 

ÄLSKAR LIVET! Vi hörs när vi hörs kompisaaaaar. 
är jag inte på jobb, är jag i skåne, är jag inte i skåne, så är jag i Italien. AAAA LIVET PÅ RESANDE FOT KAN BÖRJA IGEEEEEN!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback