October here you come.

Kan inte fatta att det är helg igen? denna veckan har gått sådär läskigt fort att jag legat en dag bakom hela tiden.
körde pass igår, vilket var skit kul MEN mina sånadär svimningskänslor kom tillbaka som jag hade för många många årsen, har ju gjort massa tester för det där, typ 2006-2008. EKG, blodprovet, kollat ögon, en sjuk koll helt enkelt men hittar inte varför jag alltid är på G till att svimma när jag typ anstränger mig, Nattklubbar, gymmet, går i trappor osv.- trodde ju de försvunnit, för har inte känt så på gymmet alls förens nu, men jag ska besegra skiten! 
 
om 12 timmar är det inlämningsdags i tentan, jag är nog inte halvvägs klar så ni vet vart ni finner mig idag, bänkad framför datorn och böcker, alltid i sista minuten, målet är att vara klar runt 8 så man kan ha en chill-fredag! MEN vi känner mig, så säg 23:00
 
Vi har bokat hotell i London, hihi ... över nyår. (avbokningsbart)
så ska vi försöka boka resten snart, wHOOO!! england, underbart, vi syns snart! 
 
that's about it, dags för frukost - hörde de var kallt imorse? har inte stigit upp innan kl 9-10 på flera veckor så jag har inte hunnit med att känna kylan, nästa vecka lär jag väl få däääremot. -
 
Just nu på tentan ska jag skriva om livsfrågor, finns det en gud, vad är rätt och fel osv.
Meningen med livet etc - här är meningen med livet, åtminstone för mitt liv.
så himla sant, resor köper lycka, saker gör det inte. - och det finns billiga resor!!!
 
 
 
 
 
 
 
Hade en USA-känslomässig dag för ett tagsen, åh.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback