those kids.

gårdagen var faktiskt väldigt mysig, blev först en lunch/fika med Sofie istan.
och sen tog jag hand om nellie så damen kunde fixa lite.
vi hade det otroligt mysigt, jag och tjejen, och jag älskar hur hon förstår, samtidigt som det inte går in alltid.
alltid lika roligt "Nellie, sätt dig i vagnen" hon tittar på vagnen sen kutar hon åt andra hållet och skaka på huvudet, så springer man efter så får man sånt illtjut, envis <3 

men igår var mest bara mys, vi kilade till en lekpark, tänkte åka rutschkana, lite bökigt och ta sig upp enda dit, men det får hon göra själv, de tog sin tid, men upp kom hon, och när hon satte sig i mitt knä visste hon direkt vad som skulle ske, så hon ta tag i kanterna, och le, de största leendet och skriker. 
Man blir ju så lycklig? - då var hon glad, tills vi insåg vi tappat hennes favoritnalle, jäkla unge till och tappa allt? men som kung jag är, tänkte jag Uppdrag rädda Joppe, och vi hittade den på vägen tillbaka! 
hon somnade gott i sin vagn på promenaden, och sen mös vi med katter och kikade på folk.
när sofie ringde och ville ha tillbaka sitt barn, så ville jag bara kasta luren och gömma henne! 

ibland blir jag sugen själv, men det kommer absolut att få vänta, till studerandet är klart, jobbat lite, och allt annat bara faller på plats, men sugen ändå, det får man ju såklart vara. och då vill jag ha en dotter, förresten? det är för mycket killar i vår släkt. Jag är trött på bilar, det tror jag mamma också är, hon vill köpa klänningar! 

ett helt inlägg om ett barn, ni hör ju, nog för jag tagit hand om mina goa tvillingar längre, men nellie är lättare, på alla plan - tänk om jag hade haft två likadana igår ... två nellie, så mycket kärlek, och SÅ mycket envishet .....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är en fin människa Malin och jag älskar att se dig och Nellie, hon tycker så mycket om dig! Vilken tur att jag har dig, du är en ängel! Puss

Svar: <3
ottosson

2013-05-21 @ 17:11:50
URL: http://sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback