pöss

så skönt med lite jobb, nog för att jag fick kliva upp vid 6, men det gick förvånansvärt bra ändå? 
kom hem för 1,5 timmasen och är redan lite lätt rastlös, tur jag ska jobba imorgon också.
och kul har det varit, med kidsen .. "Jag får alltid sitta bak i bilen för jag är liten, men det får pappa med ibland när han druckit vin säger mamma." - ärligheten, LOVE IT! <3 man får veta alla hemlisar om föräldrarna. ingen gå säker.

och äntligen har det varit lite värme idag, så otroligt skönt. och bättre ska de visst blir?
lite skit imorgon, men sen jävlar?! enligt SMHI, som ifs har haft 18 procent rätt i blekinge förra året. bra jobbat där killar, men jag hoppas ni har rätt åtminstone. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback