home.

då var man framme då ... efter en lång men snabb resa? av någon anledning gick det rätt fort.
hade trevligt sällskap dock, en tysk och en svensk - så då händer det ju lite mer än att bara sitta och uggla.
anyway - jag är dödstrött, men än håller jag mig vaken .. ett litet tag till.

känns som jag aldrig lämnat sb, som jag aldrig vart sb, som jag fortf är i sb - ni ser, allt är upp&ner.

rätt fin utsikt när jag väntade på bussen imorse? igår? när det nu var.
har verkligen haft en toppen semester, och brun hade jag visst blivit .. nu när man mäts mot vitingar.
imorgon ska jag träffa mina pojkar, då ska jag jämföra mig med derry ..... mohaha! bara för att få upp självkänslan och han ska få ner den lite! 

på söndag är det tarkett som gäller, och i veckan ska jag bara umgås med folk, sova, tvätta och njuta av regn?

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback