20 Maj.

Befinner mig i skåneland, gjort ett litet tag, insåg det var rätt trist hemma! 
vi har vunnit VM-guld, om någon missat det? vi kom sjukt dåligt till i Eurovision, men Danmark vann, vilket var helt korrekt! t.om jag med mitt tondöva öra insåg det. Premier League är över ... tråkigt.

vi har vart på brunch i Helsingborg, helt onödigt för mig egentligen, då jag äter en macka sen är mätt. 
men sjukt gott och bra ändå får jag säga! What else? grillkvällar, myskvällar, mys i en kolloni, inte hjälpt till ett skit, låg mest och solade, men jag har ju ändå en bränna och jobba på?! Bio och middag ute, FINT LIV.
Det var de, ny vecka, CL-final i helgen, och skattepengarna kommer snart, HALLEEELUJAAAHH!!!






Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har ju hjälpt till med nellie! Ps. Va nonintervention i Höganäs??!! :)

Svar: Yes det var den ;D
ottosson

2013-05-20 @ 19:56:11
URL: http://sofiecaroline.wordpress.com
Postat av: Sofie

Haha jävla autoändring!!!

Svar: men mina icke-skånska läsare fattar inte vart höganäs är ;D
ottosson

2013-05-21 @ 08:54:04
URL: http://sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback