11 Mars - i england!

då var man här, igen. i england.
har valt att sätta lösen på bloggen, lite olika anledningar (kanske inte blir föralltid, who knows) men för tillfället.

resan gick hit gick rätt så smärtfritt, trots stormen som var över både danmark och england just. 
hoppade sen på det tre timmar långa tåget från london hem till huset, på perrongen stod tjejerna och Alan.
de sprang till mig och jag var bara allmänt lycklig igen (även om jag råkade hoppa in i förasätet) för allt ska envisas med att vara på fel sida.

man vänjer sig fort, från amerikanska ord, amerikanska saker, och så använder britterna allt tvärtom.
men seriöst, vem fan kan skillnad på trousers och pants efter ett tag!? 

"No mummy, we dont want you to read it, please malin can you read for us?" 
och gärna för min del, utmärkt! fick ta dom till skolan idag dessutom, och så åkte vi till leklandet efter det.
det är så otroligt kul och vara här, jag måste göra allt åt dom (jag vet det bruka försvinna efter en dag eller två, då de vant sig med att ha mig här igen, haha så jag ta vara på alla stunder) 
 
 
stora skillnader på de är här, de leker OTROLIGT bättre ihop, inget tjafs, inget bråk.
kanske de blivit lite lata, de pratar så öronen blöder på mig, de cyklar, de ta på sig själva, DE TAR PÅ SIG RÄTT SKOR PÅ RÄTT FOT?! ibland kommer jag på mig själv, ÄR DE NÅN SOM BEHÖVER KISSA?!?!?!? ... justfan, de kan ju gå på toa själva, de kan ju för helskotta t.om räkna och skriva?!
 
alan har stannat hemma hela veckan, lite för min skull så vi alla ska kunna umgås.
idag har jag vart med dom två och kollat mattor .... mattor tänker ni? aa det tänkte jag också.
vi köpte 7 mattor, för 4000 kronor ..... jag fick välja två, CLASS IS KING som jag sa till dom.

Jag: fan du kör ju som ett as.
Alan: varför kom du till england igen?!
Cathy: åh du som tjatat på att ha henne här.
Jag: jag gör det med kärlek.
Alan: jävla svenskar ... passa det inte får du gå hem.
Jag: TYST lite och kör normalt istället. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback