travleing - new design.

nu mina vänner har vi en ny design här.
nog för att jag lagt mina stora och långa resor bakom mig, så är resandet fortfarande endel av mitt liv.
och jag tycker fortfarande att ALLA måste göra åtminstone EN lång-stor resa/flytt i sitt liv. 
man vinner så mycket på de, alla platser, alla vänner, allt man får lära sig, nya perspektiv, kultur osv.

jag kommer fortfarande resa så fort jag får chansen, england såklart? 
men jag har fortfarande mycket av Asien och Australien att se. - man lever en gång - och jag vill resa av mina pengar och de åren jag lever. - sen ska vi ju alla försvinna från denna jord, så det är såklart upp till var och en vad man gör, men detta är vad jag älskar. 
 
dessutom är bloggen bredare nu, så alla bilder kommer få plats (y)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback