Kalmar levererade.

Kalmar alltså. - levererade stort kan jag tala om.
träffat så mycket lustigt folk, drev med tyskar, mötte britter.
träffade dessutom min fina alvesved, så vi firade in en sista dag tillsammans innan hon beger sig upp till grannlandet. åh, tycker så mycket om att ha henne hemma, men man kan ju inte få allt?
sent kom vi hem, efter en jävligt skum konversation med taxichauffören, men den va skumt-rolig så att säga.
 
ska snart lämna Lisa och lilla Kalmar, hemåt, och slå ihop en grillkväll med grabbarna.
sen blir det en jobbvecka framför mig, det är ju trots allt Juli på måndag, which is awesome!

Just det, vi har ju fått lägenheten!? det glömde jag säga, så ja, lägenhet it is. den vi ville ha dessutom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback