June 13th.

men hej!?

jag hade lite tid över, faktiskt.
det går bra att jobba, det är fint att tjäna pengar. ofc.
ikväll ska vi på visning av lägenhet, i skåne .. jag är i blekinge, så jag får skicka Carl på det, jag litar på honom! 
men det är väl 25 andra som också ska kolla, who knows. annars hade jag kunnat charma killen? Carl få helt enkelt lägga på sin charmigaste blick på honom. 

anyway, det var nog de, balen har varit, det kändes som lite folk? kände ju ingen där ifs, men mysigt och kolla, plus man känner "alla" runtomkring, träffat Cajsa, umgåts med Sofia.
hunnit med enhel del, men nu försvinner jag ännu mer in i gruvan, att jobba eftermiddag är skönast som finns, men man hinner inget annat än att jobba.
- Justja, ni lär snart se en drastisk förändring på bloggen här, kan ta ett tag, men de kommer soon.

I'll keep you posted about the apartment. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback