off to london.

nu kom lite bilder upp från julen hemma (i inlägget under)
jag är fortfarande inte på topp, fick inte sova inatt heller, så huvudet dunkar och jag är så himla yr efter all sömnbrist (men vill inte sova på dagarna heller för då skiter det sig ju ordentligt) men fuck that nu säger jag.
för så jäääävla tidigt imorgonbitti eller kanske mer inatt dra vi till LOOOONDON!! 
så vem har tid att hänga läpp? not me, not me. 
lite shopping, nyårsfirande, fotbollstittande, shopping igen, mysrundor, och så hoppas vi såklart på att landet med regn inte ska vara SÅ regnigt ... mitt år i england 2011 var snustorr, så vore ju fint om det blir så nu med. 
datorn stanna hemma, därmed alla uppdateringar.
Vi hörs på fredag! 


 
Juldagen 2012 vs 2013.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback