8 December.

Hej alla glada, eller ledsna för den delen. alla är välkomna!
helgen är över, och jag är nästan LITE glad över det,
Fredagen var kaos, var på jobb i 9 timmar och hade så ont i fötter och rygg efter det.
Jag vet inte om jag hade klarat heltidsjobb i resturang och bar annars alltså. (ifs ser varje dag inte ut som julbordshelgen) - lördagen blev också densamma, och direkt efter till fotbollsturnering till 01 ungefär. 
som tur är så är denna veckan lite lugn på jobbfronten, däremot dra skolan igång ordentligt nu innan julen. 
haft jävla tur att allt överlappat rätt så smidigt, när det vart lite på jobb, ha de varit mycket i skolan och tvärtom.

andra advent också, tillsammans med vinterstudion idag. OCH snö (som däremot regnat bort nu)
den där jävla stormen har ju satt sina spår här i skåneland. 
lite söndagsmiddag hos svärfar har det blivit och efterätt med hallon och glass! hiiiimelskt. 
kan fortfarande inte fixa in bilder från instagram. tråkigaste bloggen i världen vafan?!
otroligt tråkig årstid att fota också, mörkt hela tiden.

nog om det, nu ska jag sätta mig och plugga en liiiiiiden stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback