14 December.

Igår blev vi godkända på gestaltningen, hurra. ingen komplettering under julen.
så återigen en sak godkänt, nästa vecka har vi två litteratursem, sen är det lite ledigt. 
och efter jul en text att skriva, sen är det slut på termin 1. 

igår passade vi Nellie. så himla mysigt, sen fick hon sova över här.
denna gången tog vi med säng (uppfällbar) - för seriöst, hon ta mer plats än vad jag gör i en säng.
och som hon sov, från 20:00 och så fick vi väcka henne till liv idag runt 09-tiden! hur gött var inte det?
mysgose! 

dags att flyga in i duschen, hem till svärfar, se fotbollen och sen jobb.
handlade förresten en klocka idag, den jag kollat på så himla länge, Rose-färg. 
ska jag bara vänja mig vid den också, det kan bli tufft. 

Vi hörs när vi hörs, bilder funkar ju som vanligt inte att få ihop direkt från instagram .. GRRRR.
men de kommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback