love it.

fick tillbaka min artikel igår, och good news - det behövdes inte ändras mycket alls på den!
extremt skönt att få tummen upp och keep up the good work!

att bo med tre killar ... Ja, jo det fungera, det är tre killar vi pratar om?
mina barn. - trodde jag skulle dö av skratt igår, det ha blivit lite av en grej för Carl och Filip att alltid skylla på Marc, om någonting har hänt (även om det är solklart deras fel) - på skoj, såklart! (så inte mamma blir orolig)
så igår börja calle och filip bråka i soffan och hoppa och härja, och allt jag tänker är "åhnej, nu rivs något ner när som helst" ... vilket det gör, hela skålen med popcorn och jag hör "MAAAAARCCCC!!!!!!! torka upp efter dig" 
 
lovely! - ny vecka, nya tag!  NU FRUKOST!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback