uuuusch.

börja bli nojjig för framtiden.
det är inte många månader tills vi står på hemmaplan.
det är 2 månadersen jag stack till Seattle, och det känns väl lite som igår?
vad ska man göra när juletider och nyårstider har lugnat sig? när 2013 börja krypa sig på.
för första gången är min framtid läskigt osäker ... jag får alltid bo hemma om jag vill de, frågan är om jag vill.
jag har alltid en plats hos min engelska familj, och england är inte fy skam, men jag är ju sugen på sverige ett tag, att försöka hitta ett jobb, ska försöka fila upp mitt CV och personliga brev, så jag kan ösa jobbansökor överallt i Sverige ... England får bli min Plan B. Nu kan jag kanske ha tillgång till boende ett tag i både Stockholm och Skåne (in case) i blekinge finns ju direkt inga jobb .... inte alls.
 
igår blev det cluedo iallafall, saknat spelkvällar! 
MEN nu får det väl blir lite läsning ... sateee så tråkigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback