uttråkad.

02.59 .. jag kan inte sova.
varit en tröttsam dag, mycket stress med skolor och respektlösa människor så blir de så.
kan vara det värsta som finns, respektlösa personer, hade kunnat mörda alla såna om de va lagligt.
carl snarkar för längesen "jag är inte alls trött, jag håller mig vaken."

så får bli jag och en film som underhåller mig inatt igen, som sisådär 6e natten irad.
längtar efter min säng, och tystnaden.
en trevlig kväll blev de hos linnea åtminstone, fint folk.
känner tagentborden låter lite för mycket, vill inte väcka lillkillen, lika bra, så man kanske kan somna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Respektlösa människor. Ohyes, jag håller med!

2012-10-13 @ 17:21:18
URL: http://sandraaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback