Love life.

sitter i en tom lägenhet .. det har inte hänt sen jag kom hit tror jag.
extremt skönt, njuter av tystnaden och min egen musik ... ljuvligt.
 
igår kilade vi ner till grannarna och mös med spel och skitsnack, as usual.
och idag fick jag dra mig upp tidigt, Lisa bjöd på pannkaksfrukost vid halv 12 ... TIDIGT!
nu ska vi springa ner till stan, fixa hennes kamera, ha det allmänt fint i den normala värmen, vi äntligen börjat få!
och prat om karlskrona blir det alltid (då fisen är där ifrån)
 
blir att fota fotbollen senare, mysa med film, och imorgon har vi dragit igång ett Musikquiz med gänget.
det är redan 5 Oktober, vi ska boka Los Angeles ikväll, och midterms nästa vecka.
om livet ska fortsätta att gå såhär fort, så vill jag inte vara med längre! SLOW DOWN.
 
Jag: men ring du ner till apple store.
Calle: nej men kan inte du?
Jag: vågar du inte?
Calle: ..... mjo....
Jag: haha, din iphone, ring du...
Calle: FILIP? kan du ringa ner till apple store, din tur.
Jag: GÖR DET INTE!!! han måste lära sig.
Calle: fan, AJA JAG GÖR DET VÄL DÅ!?!?
 
jag väntar med spänning ...... vuxenpoäng! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha. Det där med att ringa låter EXAKT som jag. Tvingar alltid någon annan, och om det är möjligt så går jag istället dit.

2012-10-06 @ 00:05:23
URL: http://sandraaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback