SIX FLAGS!

Hemma från six flags.
kom dit på en timme, PERFEKT.
kom inte hem dock, för vi hamnade i Hollywood, och snurrade runt, 2 timmar och 40 minuter senare är vi hemma!



Six Flags var kanon dock, sista berg&dalbanan vi åkte var BÄST! cajsa, tess och helene hatade den, för den var för läskig, jag skrattade så jag dog under hela färden.
bilresan hem var en plåga, trodde jag skulle spy 34 gånger om, och alla säger man växer ifrån sånt där, men tror fan inte jag gör det, aldrig mått illa i karuseller, men nu gjorde jag det! - vet inte om det är för jag har öroninflammation och balansen har rubbats lite.

åh, nu ska jag sätta mig direkt och plugga till finals imorgon klockan 11 SHARP!
jag har inte börjat, och det är 700 poäng, bryr mig inte allt för mycket dock, men vill ändå har något.
ska bli så skönt när jag får sova, inte sovit på en vecka snart, behöver sömn verkligen!

mamma, vi kan nog skypa imorgon runt 19-20 din tid, annars tisdag!! 
och håll i er, uppdatering kommer efter finals!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback